środa, 4 marca 2015

Informacja #1 - Ważne!

Hejka!
Jak wiecie Blogger postanowił wprowadzić nową politykę, jeśli chodzi o treści erotyczne. 
Niby treści artystyczne pozostaną, a cała cenzura nie obejmuje opowiadań (tj. treści pisanych), ale niesmak po tym, że jest nałożona jakakolwiek cenzura pozostaje.
No i myśląc o przyszłości tego bloga i mojego głównego postanowiłam zmienić parę rzeczy. 

Po pierwsze i najważniejsze: postanowiłam przenieść zawartość obydwóch blogów na platformę WordPress, jednak póki mogę działać na Bloggerze to będę tutaj, bo zdecydowanie tam mi się nie podoba. Aktualnie strony są jeszcze w stanie surowym, ale wszystko przeniosę, tak na wszelki wypadek:

Po drugie wszystko postanowiłam dodatkowo zabezpieczyć na chomiku - malinka9166
Właśnie tam będzie jeszcze małe urozmaicenie w postaci wszystkich gifów z Pięknie złamanego, obrazków z parringów z Harry'ego Pottera oraz moich ulubionych artów i innych drobnostek. c; 

Po trzecie możecie kontaktować się ze mną drogą mailową:
malinka9166@onet.pl

Pozdrawiam, 
Malina

UWAGA!
Nie zamierzam aktualizować stron na WordPressie, a na chwilę obecną na chomikuj także nie pojawią się aktualne teksty. E-mail dalej jest czynny.



6 komentarzy:

  1. Kiedy następny rozdział ?
    Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu, jednak dokładniej daty nie mogę określić. :/

      Usuń
  2. Malinko, google zrezygnowało z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zauważyłam powiadomienie. :) I dzięki Bogu, bo jakbym miała na WordPressie pisać to nie wiem czy bym mimo wszystko pisała... Jakoś ta platforma do mnie nie przemawia. ;/

      Usuń
  3. Witam,
    dopiero co zaczęłam tutaj czytać, opowiadanie mi się podoba i to bardzo, z tego co słyszałam to juz zrezygnowali z tego pomysłu, ale zabezpieczenie się zawsze przyda, tym bardziej, że jestem dopiero na samym początku czytania, a planujesz tam przenieść wszystkie teksty w razie czego?
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeniosę tam wszystkie teksty jak tylko znajdę na to czas. ;)

      Usuń

Obserwatorzy